hun eng
Főoldal Rólunk Hírek Márkák és hirdetések Showroom Üzleti megoldások Content studio Digital services Event services Content Club Produkció Előfizetés Karrier Kapcsolat

Men's Health

A többi rajtad múlik

A Men's Health, a világ legnagyobb férfimagazinja közel 25 millió olvasóhoz jut el a világon. Fő tartalmi törekvése, hogy a legújabb tudományos eredményeket fordítsa le, a mindennapi életben is egyszerűen alkalmazható tippeket, tanácsokat adjon az egészséges életmódhoz és a modern életvitelhez.

nyomtatott példányszám:*20 ezer

menshealth.hu
közel200 ezer oldalletöltés havonta**

menshealth.hu
közel50 ezer valós felhasználó havonta**

facebook követők:28 ezer

instagram követők:830

hírlevél feliratkozók:14 000

A Men's Health szakmaiságát garantáló tanácsadók, illetve a világméretű adatbázis lehetőséget ad arra, hogy szinte bármilyen témában bemutassuk a legfrisebb kutatási eredményeket, legyen szó akár a nanorobotokkal végzett műtétek kapcsán felmerülő orvosi műhibákról vagy az európai bankkártyahasználati szokásokról. Olvasóink határozott személyiségek, akik a maguk útját járják és szeretik kialakítani a saját álláspontjukat egy-egy kérdésben. A lap biztosítja számukra a megoldásokat, így nekik csak annyit kell eldönteniük, hogy mindezt használják-e. Erre utal szlogenünk is: "A többi rajtad múlik".

Ribánszky Zsolt
Főszerkesztő
"Magyarországi megjelenése óta olvasóként folyamatosan figyelemmel kísértem a lapot és meg kell vallanom, jelenléte sokban hozzájárult ahhoz, hogy jó pár évvel ezelőtt tudatosabb életmódra váltottam. A nemzetközi szakértőgárda időről időre hasznos és korszerű ismeretekkel szolgál a férfi életmód megannyi területéről, ugyanakkor a Men's Health filozófiához hozzátartozik az élet tudatos élvezete is. Férfiként ma már éppúgy képben kell lennünk a divat, a szépségápolás és a gasztronómia területein is, mint a kütyük vagy éppen az autók világában. A Men's Health ebben kiváló társ, valódi partner a mindennapokban. Online és nyomtatott formában egyaránt."

A Men's Health olvasó

  • A sportos és egészségtudatos férfi, aki láthatóan jól érzi magát a bőrében és erre minden oka megvan. Fontos számára a testi és lelki egyensúly, és ezért napi szinten tesz is. Érdeklődő, nyitott, ismereteit folyamatosan bővíti. A számára helyes életviteléhez komoly elhatározásokat megfogalmazó és megvalósító férfi.
  • 25–39 év közötti, ABC fogyasztói státuszú, a sporthoz és az egészséges életmódhoz köthető termékekre kimagasló affinitást mutató, jellemzően diplomás, tudatos férfi.

Kapcsolat

Csík Henriett brand manager
E-mail: h.csik@marquardmedia.hu
Tel.: (+36-1) 50-50-862 Üzenet küldése
Gyalog Bettina lapreferens (Hirdetések leadása)
E-mail: b.gyalog@marquardmedia.hu
Tel.: (+36-1) 50-50-882 Üzenet küldése

* Forrás: Marquard Média Mo. Kft, Teresztési osztály, 2018 Q4 - saját adatok

** Forrás: / teljes / minden platforrm / Q4