hun eng
Főoldal Rólunk Hírek Márkák és hirdetések Showroom Üzleti megoldások Content studio Digital services Event services Content Club Produkció Előfizetés Karrier Kapcsolat

Joy

A világ, ahogy te szereted

Az 1998-ban a magyar piacra lépő JOY hosszú évek óta hazánk piacvezető női magazinja. A JOY mindig ott van, ahol történnek a dolgok, így első kézből informálja olvasóit az újdonságokról, trendekről, a nemzetközi és a hazai sztárvilág történéseiről, a legújabb divatirányzatokról, szépségápolási stílusokról, termékekről.

nyomtatott példányszám:60 375(május és november 180.000)*

joy.hu
több mint8 millióoldalletöltés havonta**

joy.hu
több mint715 ezervalós felhasználó havonta**

facebook követők:256 ezer

instagram követők:56 100

hírlevél feliratkozók:63 ezer

A JOY magazin minden egyes oldala igyekszik mosolyt csalni az olvasók arcára pozitív hangvételű, derűs írásaival, képanyagaival, és arra ösztönöz, hogy mindig az élet napos oldalát keressük. Ehhez minden hónapban párkapcsolati témákkal, önismeretről szóló írásokkal, hasznos karriertanácsokkal és kulturális ajánlókkal is segíti olvasóit, hogy a legjobbat hozhassák ki magukból.

Alberti Petra
Főszerkesztő
„Gyerekkori álmom vált valóra, mikor kilenc éve belecsöppentem a női magazinok világába. Akkor kezdtem el a JOY-nál dolgozni, mikor épphogy csak elindult a joy.hu. Mikor még nem volt Facebook, nem volt Instagram, nem volt Youtube csatornánk. Ott voltam a közösségi oldalaink indításakor, az első követőknél, ott izgultam az első pozitív kommentekért és lájkokért, így olyan, mintha kicsit minden követőt ismernék. A JOY-lányok közösségét már a kezdetektől ismertem és gondoztam, a szemem előtt nőtt százra, ezerre, majd több százezerre azoknak a száma, akik ide, közénk akarnak tartozni. A portfólió korábbi digitális főszerkesztőjeként a közönségünket egyre jobban megértettem, rengeteget tanultam az olvasóink, követőink igényeiről, tartalomfogyasztási szokásairól. Mindig is törekedtem az új, egyedi megoldásokra, és lételemem a kreativitás, szóval az biztos, hogy azon leszek, hogy a JOY továbbra is minden olvasói igényt ki tudjon elégíteni, minden platformon - mindezt a lehető legizgalmasabb módon.”

A Joy olvasó

  • A mai modern nő, aki pozitív, energikus, élvezi az életet. A saját útját járja, folyamatosan dolgozik önmagán. A valós dolgokat keresi, már nem eligazításra, hanem inkább empátiára vágyik. Számára a szépség és a divat egyfajta kreatív játék, amivel saját személyiségét tükrözheti.
  • A tipikus olvasónk 18−35 év közötti, közép- és felsőfokú végzettségű, ABC fogyasztói státuszú, céltudatos vásárlóerő.

Needscope kutatásunk szerint:

  • A Joy-olvasók 82%-a 39 évnél fiatalabb, 92%-a közép- vagy felsőfokú végzettségű, 80%-ban városlakó. 88%-uk okostelefonnal rendelkezik és közülük 92% jelen van a Facebookon
  • A női magazinok közül az olvasók a JOY-t nevezték meg a legtöbbször a leginkább preferált magazinnak (75%), ezzel a JOY maga mögé utasít minden más női lapot (Cosmopolitan, Glamour , Elle, Nők Lapja, Marie Claire).
  • A JOY-image az olvasók szerint: A JOY egy szórakoztató, vidám, laza, felszabadult, könnyed lap, amely változatos, élettel teli, színes és élénk, ugyanakkor van benne energia és függetlenségre való törekvés. A JOY középpontjában a külső, a divat áll, ahol a sokszínűség a lényeg, a magazin egyéb tartalmi elemei pedig hozzájárulnak a változatossághoz. Olvasóink szerint a Joy rendkívül mozgalmas, inspiráló, vidám életformát jelenít meg.

Hirdetői információk

Hirdetési méretek

Kapcsolat

Brand marketing
E-mail: marketing@marquardmedia.hu
Tel.: (+36 -1) 50-50-864 Üzenet küldése
László Mária lapreferens (Hirdetések leadása)
E-mail: m.laszlo@marquardmedia.hu
Tel.: (+36-1) 50-50-880 Üzenet küldése

* Forrás: Marquard Média Mo. Kft, Teresztési osztály, 2018 Q4 - saját adatok

** Forrás: / teljes / minden platforrm / Q4

*** Needscope eredmények: TNS Hoffmann: Marquard Media - Needscope Kutatás, 2015, november