hun eng
Főoldal Rólunk Hírek Márkák és hirdetések Showroom Üzleti megoldások Content studio Digital services Event services Content Club Produkció Előfizetés Karrier Kapcsolat

InStyle

Divatból stílus

Az InStyle a világ vezető és Magyarország egyetlen stílusmagazinjaként a divat és a stílus világának felfedezésére csábítja az olvasót. Egyszerre szórakoztat, tájékoztat és inspirál. Mindent a stílusos és értéket közvetítő hírességeken keresztül mutat be; a legújabb trendeket divatban és szépségápolásban, a legszebb sztárotthonokat és a jótékonykodás fontosságát.

nyomtatott példányszám:*16 850

instyle.hu
közel 2 millió oldalletöltés havonta**

instyle.hu
több mint200 ezer valós felhasználó havonta**

facebook követők:36 ezer

instagram követők:41 ezer

hírlevél feliratkozók:9 500

Egyetlen más magazinnak sincs olyan közeli kapcsolata a világ legelbűvölőbb hírességeivel, mint az InStyle-nak. Ez a semmivel össze nem hasonlítható jó viszony és a divat kivételes megközelítése garantálja az olvasó számára az egyedi „InStyle-élményt”. A magazin minden egyes lapszáma akár személyi stylistként is használható, az ország legkeresettebb stylistjai segítenek a legjobb darabok megtalálásában, az üzletekben található kínálatból kiválasztva az elérhető és hordható ruhákat, amit a mindennapokban jól hasznosítható stylingtippekkel együtt mutatunk be a magazinban.

Ribánszky Ágota
Főszerkesztő
„Két dologért rajongok kamasz korom óta: a divatért és az újságírásért. Ezért különösen szerencsésnek érzem magam, hiszen a divat sztároktól hemzsegő, csillogó világát egészen közelről ismerhettem meg New York, London, Milánó és Párizs kifutóit róva, nemzetközi topmodellként; az újságírást, magazinkészítést pedig a legjobbaktól tanulhattam az ELTE médiaszakán majd a Marquard Médiában, elődöm, Pócsik Anita irányítása alatt. Azzal, hogy az InStyle cross-platform főszerkesztője lehetek, hatalmas álmom vált valóra. Olyan ez, mint egy régóta áhított, különleges dizájnerruha: stílusos, páratlan, tökéletesen testreszabott, amit öröm, de egyben izgalmas kihívás is viselni.
Az InStyle – azzal, hogy kézen fogja és elvezeti saját egyéni stílusához – segít az olvasónak, hogy megtalálja a saját hangját, hogy erős, önálló és önbizalommal teli nőként élhesse a mindennapjait. A cross-platform tartalomgyártás ráadásul az olvasói elvárások kiszolgálásának új dimenzióit nyitja meg: mind formátumban mind pedig tartalomban maximálisan igazodni tudunk az adott emberi helyzet igényeihez. A különböző típusú tartalmak legkönnyebben befogadható, feldolgozható és hasznosítható formában jutnak el az olvasóhoz. A jövő kétségtelenül a nőké, és az InStyle ott lesz mellettük!”

Az InStyle olvasó

  • A dinamikus és optimista nő, aki szeret inspirálódni, új, minőségi dolgokat kipróbálni. Fontos számára a divat és a szépségápolás, egyfajta önkifejezésként éli meg ezeket. Lépést tart a világgal. Az egészen egyedi stílus éppúgy jellemezheti az InStyle-olvasót, mint a klasszikus, kifinomult megjelenés.
  • A tipikus InStyle-olvasó 25−39 év közötti, magasan képzett, AB társadalmi státuszú nő, aki jellemzően nagyvárosban él,  jövedelme átlag feletti.

Needscope kutatásunk szerint:

  • Az InStyle-olvasók 84%-a 39 évnél fiatalabb, 98%-a közép- vagy felsőfokú végzettségű, 95%-ban városlakó. 78%-uk okostelefonnal rendelkezik és 92%-uk jelen van a Facebookon.
  • Az InStyle-image az olvasók szerint: Az InStyle fiatalos, divatos, modern, s mindezt magas, prémium színvonalon nyújtja. Praktikusnak látják a lapot, mert az elegáns, high-fashion divat bemutatása mellett az egyszerűbb, letisztult ruhák is szerephez jutnak, egyúttal a magazint az apró hírek, tippek, aktuális trendek, egyéb témák bemutatása teszi még színesebbé.

Hirdetői információk

Hirdetési méretek

Kapcsolat

Brand marketing
E-mail: marketing@marquardmedia.hu
Tel.: (+36 -1) 50-50-864 Üzenet küldése
László Mária lapreferens (Hirdetések leadása)
E-mail: m.laszlo@marquardmedia.hu
Tel.: (+36-1) 50-50-880 Üzenet küldése

* Forrás: Marquard Média Mo. Kft, Teresztési osztály, 2018 Q4 - saját adatok

** Forrás: / teljes / minden platforrm / Q4

*** Needscope eredmények: TNS Hoffmann: Marquard Media - Needscope Kutatás, 2015, november