hun eng
Főoldal Rólunk Hírek Márkák és hirdetések Showroom Üzleti megoldások Content studio Digital services Event services Content Club Produkció Előfizetés Karrier Kapcsolat

Tovább bővíti stratégiai együttműködését a dm és a Marquard Media Content Studiója

2017. január 17.

active beauty - A szépség és egészség online magazinja

2017-ben is folytatja, valamint új elemmel is bővíti kiemelkedően sikeres stratégiai együttműködését a Marquard Media és a dm.

A dm 2009-ben vezette be hazánkban az active beauty törzsvásárlói programot. Az ehhez kapcsolódó fogyasztói márkamagazin gondozását 2012 óta a Marquard Media látja el.

2017-től azonban már nemcsak a print lap, hanem az újonnan induló online magazin tartalmai is a kiadó Content Studio divíziójának égisze alatt készülnek. A Content Studio a Marquard Media szellemi alkotóműhelye, melynek célja, hogy segítse partnereit sikeres tartalomstratégiájuk kialakításában és megvalósításában. Ennek megfelelően az activebeauty.hu/ oldalon naponta frissülő, naprakész, minőségi tartalmakkal találkozhatnak a felhasználók szépség, szórakozás, életmód, inspiráció és család témakörökben. A legújabb sminktippektől, szépségtrendektől kezdve a testi-lelki egészségig, az izgalmas útibeszámolóktól, kulturális tippektől az egészséges és gyorsan elkészíthető receptekig találhatnak szemezgetnivalót az oldalra látogatók. Az online magazin valamennyi témaköre közvetlenül kapcsolódik a dm termékvilágához.

Pastyik Renáta, a Marquard Media Content Studiójának igazgatója így nyilatkozott a megújuló együttműködésről:
„Nagy örömünkre szolgált, hogy egy újabb szolgáltatással bővíthetjük a dm-mel fennálló stratégiai partnerségünket. A digitális magazin naponta frissülő oldalán megjelenő, kifejezetten a magyar olvasóközönség számára gyártott cikkek segítségével a dm márka és a fogyasztók közötti még szorosabb kötelék kialakításában vállal aktív szerepet a Content Studio. Bízom benne, hogy az olvasók ugyanolyan lelkesedéssel olvassák majd ezeket a tartalmakat is, mint a magazin nyomtatott változatát.”

Kanyó Roland, a dm Kft. marketing- és PR-menedzsere így vélekedik az együttműködésről:
Az active beauty magazin a modern felhasználói igényekhez alkalmazkodva 360 fokban éri el a fogyasztókat: akár tableten, számítógépen, mobilon vagy a klasszikus papíralapú magazinban találkozik vele a vásárló, minden platformon személyes tanácsadóként funkcionálhat.

Bővebb információ a Marquard Media Content Studio divízióról: marquardmedia.hu/contentstudio