hun eng
Főoldal Rólunk Hírek Márkák és hirdetések Showroom Üzleti megoldások Content studio Digital services Event services Content Club Produkció Előfizetés Karrier Kapcsolat

Megvannak a Playboy Man of the Year győztesei

2016. február

Immár második alkalommal díjazta a Playboy az év meghatározó személyiségeit a Man of the Year gálán. Öt kategóriában öt olyan közismert és elismert férfi kapta meg a magazin díját, akik kiállásukkal, habitusukkal és intelligenciájukkal megtestesítik mindazt, amit a Playboy képvisel: a hedonizmust, a nyitottságot és azt a fajta szabadságot, amely éppen addig terjed, amíg nem korlátoz másokat. Az idei évben egy új kategória is született: a Múzsa kategóriában öt olyan közismert hölgyre lehetett szavazni, akik sikereik és mindennapi tetteik alapján inspirálóak lehetnek mások számára.

Nagy öröm számomra, hogy sikerült gyökeret eresztenie a Playboy Man of The Year díjnak és gálának, az érdeklődés egyre erősebb iránta. Eredeti célunk az volt, hogy hagyományt teremtsünk ezzel a díjjal, és minden évben példaképeket állítsunk a mai kor férfijának. Olvasóink érdeklődéssel fogadják, hogy jelöltjeink és díjazottjaink megosztják velünk sikerük titkait a Playboy és a Playboy Exclusive oldalain, weboldalunkon. – mondta Bus István, a Playboy főszerkesztője és a Man of the Year gála házigazdája.

A 6 kategória nyerteseiről az olvasók döntöttek, összesen több mint 47.000 szavazat érkezett. A színeszek közül végül Nagy Ervin vehette át az elismerést, a frontemberek "harcát" Felcser Máté nyerte, míg a médiaszemélyiségek közül Buda Mártont díjazta a magazin. A legstílusosabb férfi kategóriában a legtöbb szavazatot Vastag Csaba kapta, míg az ikon kategóriában Dr. Kemény Dénes csatlakozott a nyertesek sorához. Az idén bevezetett múzsa kategória győztese, Dobó Kata lett.

A Marquard Media 2014-ben létrejött BTL üzletága által szervezett esemény tökéletesen megtestesíti a kiadó azon törekvését, hogy ügyfeleinek minden lehetséges platformon átívelő, komplex megoldásokat kínáljon. A választás két főtámogatója, a Grey Goose és a Lexus, a választáshoz kapcsolódó összes megjelenésnek szerves része volt, kezdve a magazinban történő megjelenésekkel, s lezárva azzal, hogy a jelölteket a Lexus a márka újgenerációs modelljeivel szállította arra a partyra, ahol a Grey Goose jóvoltából a vendégek megízlelhették a luxusvodka finomabbnál finomabb párlatait.

A Marquard Media Magyarország Kft. piacvezető prémium életmódmagazinok kiadója és online tartalomszolgáltató, a JOY, InStyle, Shape, Éva, Éva Advent, illetve a Men’s Health, Runners’s World, Playboy, Playboy Exclusive magazinokkal van jelen a hazai magazinpiacon. A Marquard Media digitális portfóliójába weboldalak (www.joy.huwww.playboy.hu, www.shape.hu, www.evamagazin.hu, www.instyle.hu, www.menshealth.hu, www.runnersworld.hu), iPad magazinok (Éva Advent, Éva Húsvét, Éva Kölyök, Playboy Exclusive) és okostelefon-alkalmazások (JOY, Éva, Men’s Health) tartoznak.