hun eng
Főoldal Rólunk Hírek Márkák és hirdetések Showroom Üzleti megoldások Content studio Digital services Event services Content Club Produkció Előfizetés Karrier Kapcsolat

Minden idők legnagyobb eladott példányszáma

2015. november

Ismét rekordot döntött a JOY, száguld a joy.hu

Saját, tavaszi rekordját is megdöntötte a JOY 2015. novemberi lapszáma, mely a magazin történetének eddigi legmagasabb eladott példányszámával büszkélkedhet. A 133.048 * eladott példány elérésében az immár 15. alkalommal megrendezett JOY NAPOK, valamint a Marquard Media tudatos CSR tevékenységének keretén belül útjára indított JOY Tündér jótékonysági aktivitás is jelentős szerepet játszott. A rekord eladott példányszám mellett a december elején megújult joy.hu is kiemelkedően teljesít, bekerült a 18-39- es női célcsoport TOP 5 leglátogatottabb site-jai közé.

A JOY NAPOK kuponos akcióhoz idén közel 250 márka több mint ezer üzlete csatlakozott, és biztosított kedvezményes vásárlási lehetőséget az olvasóknak. A kuponok mellett a JOY 4 helyszínen (WestEnd City Center, Árkád Győr, Árkád Szeged, Fórum Debrecen) interaktív és változatos programokkal várta az érdeklődőket. A JOY NAPOK idei szponzorai között olyan partnerek szerepeltek mint a Peugeot, a Huawei, a Watt, a Multipont és a WestEnd City Center.

A novemberi lapszám másik kuriózumát a JOY Tündér kezdeményezés adta. A program hagyományteremtő és a brand életét a jövőben is végigkísérő céllal jött létre, melynek keretén belül minden megvásárolt novemberi JOY árából 10 Ft-ot a Mosoly Alapítvány* javára ajánlott fel a magazin. Az aktivitáshoz a Lapker is csatlakozott: további 10 Ft-ot ajánlottak fel minden egyes eladott magazin után. Az így összegyűlt adomány értéke átlépte a 2 000 000 Ft-ot. A JOY köszönetét fejezi ki olvasóinak, amiért a jótékonysági program mellé álltak és ezzel hozzájárultak a JOY Tündér sikeréhez.

Novemberben a joy.hu havi látogatószám közel 380 000 ** RU, mellyel a hazai glossy site-ok között piacvezetőnek számít. A joy.hu hirdetési hatékonyságát a magas affinitási indexe is erősíti: a 18-39- es női célcsoportot és a konkurens*** női portálokat vizsgálva a legmagasabb (194) értékkel bír, különösen releváns célcsoport elérést biztosítva hirdető partnereinek.

A Mosoly Alapítvány beteg és lelki traumát átélt gyerekek gyógyítását segíti ingyenes terápiás szolgáltatásokkal és élményprogramokkal. Programjaikon évente több száz gyermek vesz részt Budapesten, Pécsett és Debrecenben. A Mosoly terápiákon az alapítvány szakemberei a pszichológia, a mese- és a művészetterápia eszközeit ötvözik, és minden gyermek fejlődését egyénileg nyomon követik, dokumentálják. Tevékenységüket az egészségügyi intézmények szakembereivel szoros együttműködésben végzik, így az orvosi kezelések és a lelki rehabilitáció együtt, egymást erősítve hatnak a tartós gyógyulás érdekében.

*: Marquard Media Country Distribution 2015.november
**: DKT, 2015 november
***: DKT, 2015 október, 18-39 női célcsoport (nlcafe, life.hu, femina.hu, velvet.hu, divany.hu, bien.hu, femcafe.hu oldalakat vizsgálva

A Marquard Media Magyarország Kft. piacvezető prémium életmódmagazinok kiadója és online tartalomszolgáltató, a JOY, InStyle, Shape, Éva, Éva Advent, illetve a Men’s Health, Runners’s World, Playboy, Playboy Exclusive magazinokkal van jelen a hazai magazinpiacon. A Marquard Media digitális portfóliójába weboldalak (www.joy.huwww.playboy.hu, www.shape.hu, www.evamagazin.hu, www.instyle.hu, www.menshealth.hu, www.runnersworld.hu), iPad magazinok (Éva Advent, Éva Húsvét, Éva Kölyök, Playboy Exclusive) és okostelefon-alkalmazások (JOY, Éva, Men’s Health) tartoznak.

További információk:
Marquard Media Magyarország Kft.
Kovács Anita | kereskedelmi és marketing igazgató
E-mail: a.kovacs@marquardmedia.hu
Telefon: +36 1 505 0883 | Fax: +36 1 505 0805
www.marquardmedia.hu