hun eng
Főoldal Rólunk Hírek Márkák és hirdetések Üzleti megoldások Content studio Digital services Event services Content Club Produkció Előfizetés Karrier Kapcsolat

Content Club

A Content Club a Marquard szakmai blogja. Újdonságokat, híreket, interjúkat, esettanulmányokat és példákat osztunk meg ügyfeleinkkel, ezzel is inspirációt adva a közös gondolkodáshoz és a tartalommarketing stratégiák kialakításához.

Miért lett a „listicle” a marketing új arca?

Szerző: Salamon Brigitta / 2016. május 24.

Az elmúlt néhány évben a tartalommarketing kommunikációs eszköztára rendkívül sikeresen mozdult el a hagyományos tartalom-előállításra szolgáló klasszikus cikkektől és blogbejegyzésektől. tovább

Print is the new new media
Mr. Magazine és a napfényes jövő

Szerző: Bus István / 2016. május 20.

Lapkészítőként nem valami kellemes hallgatni immár vagy tíz éve, hogy a print halott, és mi is nagyjából kihalásra ítélt dinoszauruszok vagyunk, a világ meg már rég elment mellettünk. Ilyenkor az ember összeszorítja a fogát, és megpróbál még jobb magazint készíteni, mint az előző hónapban. tovább

Mi is a content marketing? Fussunk neki még egyszer!

Szerző: Salamon Brigitta / 2016. május 18.

A content marketing minden bizonnyal sokkal több, mint a SEO, azaz a keresőoptimalizálás, mégis sokan egyenlőségjelet tesznek a kettő közé. tovább

Az 5 legfontosabb mutató, amit a content marketingről tudnod kell

Szerző: Szűcs Bianka / 2016. május 9.

Honnan tudod, hogy amit csinálsz az valójában jó, vagy éppen rossz? Honnan tudod, hogy egy marketing kampány vagy egy üzleti cél eredményes? Onnan, hogy vannak mérő számok, amelyeket követni tudunk, és követni kell. A digitális marketing legnagyobb előnye, hogy pontosan tudunk mérni. Rengeteg mérőszámot tudunk követni, sokszor már csak az a kihívás, hogy az adatok sűrűjében kiismerjük magunkat. tovább

Hogyan segíti az értékesítést a tartalommarketing?

Szerző: Szűcs Bianka / 2016. május 6.

Az ügyvezetők, marketing vezetők legnagyobb kérdése és félelme a tartalommarketinggel kapcsolatban, hogy mikor és hogyan fog ez nekem megtérülni? A content marketingről sokaknak az él a fejében, hogy egy bonyolult, sok tartalmat igénylő, mostanában nagyon felkapott marketing eszköz, ami csak hosszú távon hoz eredményt. És főleg nehezen térül meg.
Ezzel azonban vitatkoznunk kell. Nézzük végig miért nem igazak a fenti állítások. tovább

5 érv a tartalommarketing mellett

Szerző: Szűcs Bianka / 2016. május 4.

Sokan a mai napig megkérdőjelezik a content marketing létjogosultságát, rendszeresen teszik fel a kérdést, hogy nem csak egy most divatos trend? Tényleg szükséges van ennyi tartalomra? tovább

Miért van szükséged tartalommarketingre?

Szerző: Szűcs Bianka / 2016. május 2.

A hagyományos marketing eszközök leáldozóban vannak, ezért van szükséged a tartalommarketingre. Hogy miért? Azért, mert az elmúlt években, évtizedekben a fogyasztókban kialakult az úgynevezett reklám vakság, amelyet biztos te is ismersz. Hiába megy a háttérben a rádió, nem hallod a reklámot, hiába nézel tv-t, a reklám alatt elkapcsolsz. Az online marketing beköszöntével azt hittük, hogy ez meg fog változni, és hosszú távon meg ragadhatjuk majd a célcsoport figyelmét az online hirdetési technikákkal. tovább