hun eng
Főoldal Rólunk Hírek Márkák és hirdetések Üzleti megoldások Content studio Digital services Event services Content Club Produkció Előfizetés Karrier Kapcsolat

Joy

A világ, ahogy te szereted

Az 1998-ban a magyar piacra lépő JOY hosszú évek óta hazánk piacvezető női magazinja. A JOY mindig ott van, ahol történnek a dolgok, így első kézből informálja olvasóit az újdonságokról, trendekről, a nemzetközi és a hazai sztárvilág történéseiről, a legújabb divatirányzatokról, szépségápolási stílusokról, termékekről.

nyomtatott példányszám:50 ezer(május és november 140.000)*

joy.hu
több mint10 millióoldalletöltés havonta**

joy.hu
több mint830 ezervalós felhasználó havonta**

facebook követők:240 ezer

instagram követők:26 ezer

hírlevél feliratkozók:56 ezer

A JOY magazin minden egyes oldala igyekszik mosolyt csalni az olvasók arcára pozitív hangvételű, derűs írásaival, képanyagaival, és arra ösztönöz, hogy mindig az élet napos oldalát keressük. Ehhez minden hónapban párkapcsolati témákkal, önismeretről szóló írásokkal, hasznos karriertanácsokkal és kulturális ajánlókkal is segíti olvasóit, hogy a legjobbat hozhassák ki magukból.

Balogh Edina
Főszerkesztő
"Az új mottónk ennyi: A világ, ahogy te szereted! Ez is jól tükrözi, hogy csupa olyan témával foglalkozunk a megújult JOY magazinban, melyek közel állnak olvasóink szívéhez. Idén lettünk 18 évesek, így elérkezettnek láttuk az időt, hogy egy kicsit komolyabban vegyük az életet. A saját utad keresed? Keményen dolgozol, hogy megálld a helyed a világban? Szeretnél érvényesülni az élet több területén is? Ugyanakkor rendületlenül hiszel a szerelemben vagy az emberi jóságban? Ha a válasz igen, akkor jó helyen vagy! A JOY magazint neked készítettük és reméljük, hogy nemcsak hűséges társad, de személyes tanácsadód és segítséged is tudunk lenni. Jusson eszedbe, nincs több mellébeszélés, ez a JOY már nem az a JOY!"

A Joy olvasó

  • A mai modern nő, aki pozitív, energikus, élvezi az életet. A saját útját járja, folyamatosan dolgozik önmagán. A valós dolgokat keresi, már nem eligazításra, hanem inkább empátiára vágyik. Számára a szépség és a divat egyfajta kreatív játék, amivel saját személyiségét tükrözheti.
  • A tipikus olvasónk 18−35 év közötti, közép- és felsőfokú végzettségű, ABC fogyasztói státuszú, céltudatos vásárlóerő.

Needscope kutatásunk szerint:

  • A Joy-olvasók 82%-a 39 évnél fiatalabb, 92%-a közép- vagy felsőfokú végzettségű, 80%-ban városlakó. 88%-uk okostelefonnal rendelkezik és közülük 92% jelen van a Facebookon
  • A női magazinok közül az olvasók a JOY-t nevezték meg a legtöbbször a leginkább preferált magazinnak (75%), ezzel a JOY maga mögé utasít minden más női lapot (Cosmopolitan, Glamour , Elle, Nők Lapja, Marie Claire).
  • A JOY-image az olvasók szerint: A JOY egy szórakoztató, vidám, laza, felszabadult, könnyed lap, amely változatos, élettel teli, színes és élénk, ugyanakkor van benne energia és függetlenségre való törekvés. A JOY középpontjában a külső, a divat áll, ahol a sokszínűség a lényeg, a magazin egyéb tartalmi elemei pedig hozzájárulnak a változatossághoz. Olvasóink szerint a Joy rendkívül mozgalmas, inspiráló, vidám életformát jelenít meg.

Kapcsolat

Brand marketing
E-mail: marketing@marquardmedia.hu
Tel.: (+36 -1) 50-50-864 Üzenet küldése
László Mária lapreferens (Hirdetések leadása)
E-mail: m.laszlo@marquardmedia.hu
Tel.: (+36-1) 50-50-880 Üzenet küldése

* Forrás: Marquard Média Mo. Kft, Teresztési osztály, 2016 Q1

** Forrás: ola.dkt.hu

*** Needscope eredmények: TNS Hoffmann: Marquard Media - Needscope Kutatás, 2015, november