hun eng
Főoldal Rólunk Hírek Márkák és hirdetések Üzleti megoldások Content studio Digital services Event services Content Club Produkció Előfizetés Karrier Kapcsolat

Éva

Magamra ismerek

A saját fejlesztésű, saját koncepciójú ÉVA magazin azokhoz a 30-as, 40-es nőkhöz szól, akik már megalapozták az életüket. Olyan egyedülálló vagy családos, gyermektelen vagy gyereket nevelő, az életük több területét folyamatosan egyensúlyban tartó nőknek és nőkről írunk, akik adnak magukra, intelligensek, és csak tartalmas dolgokra szánnak időt.

nyomtatott példányszám:*28 ezer

evamagazin.hu
több mint3,5 millióoldalletöltés havonta**

evamagazin.hu
több mint180 ezervalós felhasználó havonta**

facebook követők:74 ezer

instagram követők:6 ezer

hírlevél feliratkozók:24 ezer

Az Éva értelmes magazin értelmes nőknek. Az élet sokoldalúságát tükrözi, miközben nem idealista és nem idealizál. Az ÉVA-olvasók egy magazintól már nem azt várják, hogy kialakítsa az ízlésüket, formálja identitásukat, hanem meglévő életstílusukhoz keresnek színvonalas olvasmányt. Az ÉVA magazin éppúgy foglalkozik égető társadalmi ügyekkel, környezetvédelemmel, hétköznapi – ám az olvasó számára tanulságos – családi történetekkel, életvezetési, egészségügyi kérdésekkel, mint praktikus kérdésekkel, például, hogy hova akasszuk ki a gyerekrajzokat, mennyire vegyük komolyan a léböjtöt, vagy mit kínál számunkra a legújabb divat.

Pócsik Anita
Főszerkesztő
"Az Éva azért van, hogy öntudatot és bátorságot adjon minden nőnek. Ezen dolgozunk – és úgy látjuk, nem is hiába."

Az Éva olvasó

  • A modern családos nő, a nyitott, tudatos személyiség, aki érzékeny mások igényeire is. Törekszik a harmóniára a környezetében, fontos számára a világ, amiben él. Szereti a praktikus dolgokat, a megvalósítható divatötleteket, a gondolatébresztő beszélgetéseket. Fontos számára a hitelesség és a minőség.
  • A tipikus ÉVA-olvasó 30−49 év közötti, közép- és felsőfokú végzettségű, az átlagosnál kedvezőbb anyagi helyzetű, ABC fogyasztói státuszú, igényes és rendkívül tudatos fogyasztói szokásokkal rendelkező városi nő.

Needscope kutatásunk szerint:

  • Az Éva-olvasók 97%-a közép- vagy felsőfokú végzettségű, 80%-ban városlakó. 77%-uk okostelefonnal rendelkezik és közülük 90% jelen van a Facebookon.
  • Az Éva-image az olvasók szerint: Az Éva legmélyebb értékei a visszafogottsága, átgondoltsága, harmóniája. A magazin barátságos, közvetlen hangvételű, egyúttal gondoskodó és felelősségteljes. Az olvasók értékelik a magazin őszinteségét, hitelességét, mivel a lap mindig mélyebbre tekint és a problémákat is megjeleníti. Az olvasók szerint könnyű kapcsolódni az Évához, az általa kínált életstílushoz, szerepmodellhez, mert praktikus, gyakorlatias, így a hétköznapokon is használható, jó ár-érték arányú termékeket, mintákat mutat be. Nemcsak a külsőre, hanem az élet teljességére koncentrál, témái rímelnek az olvasókat foglalkoztató dolgokra, problémákra.

Kapcsolat

Csík Henriett brand manager
E-mail: h.csik@marquardmedia.hu
Tel.: (+36-1) 50-50-862 Üzenet küldése
László Mária lapreferens (Hirdetések leadása)
E-mail: m.laszlo@marquardmedia.hu
Tel.: (+36-1) 50-50-880 Üzenet küldése

* Forrás: Marquard Média Mo. Kft, Teresztési osztály, 2016 Q1

** Forrás: ola.dkt.hu

*** Needscope eredmények: TNS Hoffmann: Marquard Media - Needscope Kutatás, 2015, november