hun eng
Főoldal Rólunk Hírek Márkák és hirdetések Üzleti megoldások Content studio Digital services Event services Content Club Produkció Előfizetés Karrier Kapcsolat

Rólunk

Marquard Media Magyarország Kiadó

Márkák és hirdetések

A Marquard Media Magyarország Kft. piacvezető prémium életmódmagazinok kiadója és prémium tartalomszolgáltató. A JOY, InStyle, Shape, Éva, illetve a Men’s Health, Apa, Runner’s World, Playboy márkákkal van jelen olvasói életében.
Bővebben

Üzleti megoldások

A Marquard Media törekszik arra, hogy ügyfeleinek a Kiadó saját márkáin való megjelenések kívül személyre szabott megoldásokat is kínáljon.
Bővebben

Előfizetés

Vegye igénybe előfizetői szolgáltatásunkat, amelynek keretében kedvezményes áron juttatjuk el postaládájában kedvenc magazinját. Kiadónk kézbesítési - és pénz-visszafizetési garanciát vállal kiadványainkra. Aktuális előfizetési akciók a www.elofizetesem.hu weboldalon is megtalálhatók.
Bővebben

A Marquard Media Magyarország Kiadó Kft. piacvezető prémium tartalomkészítő és -szolgáltató cég. Nemzetközi licenc- és hazai fejlesztésű kiadványaink szinte kivétel nélkül piacvezetők saját szegmensükben. A korábban kizárólag print hátterű kiadó ma már komplex kommunikációs megoldásokat kínáló médiacégként működik. A tradicionális print és online kiadói tevékenységek mellett további három üzletág biztosítja a vállalat stabil médiapiaci pozícióját. Digitális tevékenységeinket a Marquard Media Digital név alatt fogjuk össze, míg a Content Studio a Marquard Media szellemi alkotóműhelye, melynek célja, hogy segítse partnereit tartalomstratégiájuk kialakításában és megvalósításában. Events divíziónk integrált együttműködések keretében eseményszponzorációkkal és egyéb márkaaktivitással foglalkozik. Büszkék vagyunk rá, hogy sikeres, megbízható és innovatív vállalatként képesek vagyunk gyorsan reagálni a piaci környezet változásaira, mind belső, mind külső fejlesztésekkel. A bennünket legjobban jellemző igényes és exkluzív minőséget garantáljuk partnereinknek is tartalom és forma tekintetében egyaránt. Szerteágazó üzleti megoldásainkkal, több évtizedes tapasztalatunkkal nemcsak a saját termékeinket, de ügyfeleink márkáit is segítünk sikerre vinni.

A Marquard Media Magyarország a Marquard Media AG nemzetközi médiacég hazai leányvállalata, melynek egyszemélyes tulajdonosa Jürg Marquard. Anyacégünk Nyugat- és Közép-Európa négy országában van jelen: Németországban, Svájcban, Lengyelországban és Magyarországon. Németországban többségi tulajdonrésszel rendelkezik a legnagyobb számítástechnikával foglalkozó kiadóban, a Computec Media Ag-ben. Lengyelországban a Marquard Media Polska vállalathoz tartozik számos egyéb prémium életmódmagazin mellett a Harper’s Bazaar, az Esquire és a Jamie Oliver is.

A menedzsment

Ismerje meg a Marquard Media döntéshozóit!

Szaktudásunkat, tehetségünket, kreativitásunkat arra használjuk, hogy hazai és nemzetközi életmódmárkáinkkal értéket teremtsünk, olvasóink életét színesebbé, érdekesebbé, teljesebbé tegyük, üzleti partnereink sikereihez pedig innovatív, professzionális és rugalmas együttműködésekkel járuljunk hozzá.

Üzenet küldése

Az üzleti osztályok akkor tudnak hatékonyan az ügyfelek megváltozott igényeire és a digitális világ okozta változás menedzsmentre koncentrálni, ha a pénzügyi és adminisztratív háttér rendben van, a kiszolgáló osztályok hatékonyan teszik a dolgukat és időben, megfelelő tartalommal és gyakorisággal visszajelzést adnak a működésről.

Üzenet küldése

Társadalmi szerepvállalás

Hazánk egyik vezető médiavállalataként hisszük, hogy üzlet és jótékonyság, avagy felelős vállalati viselkedés összetartoznak. Tudjuk, hogy kulcsszerepünk van a társadalmi szemlélet formálásában, a tudatos és felelős gondolkodás kialakításában, hiszen komoly befolyással vagyunk olvasóink világlátására, értékrendjére, életformájára. Nemcsak azt befolyásoljuk, hogy mit látnak a világból és hogyan látják azt, hanem azt is, mit gondolnak róla, mit tartanak fontosnak benne. Éppen ezért célunk, hogy a kezünkben lévő eszközökkel ne csak értéket teremtsünk, hanem felhívjuk a figyelmet a társadalmi felelősségvállalás fontosságára vagy éppen a hagyományostól eltérő szépség elfogadására, értékelésére és hangsúlyozzuk a jótékonykodás szerepét a mindennapi életünkben is.

A 2015-ös évünk már egy tudatos, stratégiailag átgondolt CSR-tevékenység jegyében telt, amelyet idén is viszünk tovább. A JOY Tündér 2016 tavaszán az Állatvédőrség munkáját támogatja, a Runner’s World a Down-szindrómás gyerekek helyzetének és életének jobbá tételéért áll ki. Az Éva Tolerancia Mozgalma az elfogadás fontosságát hangsúlyozza, a Playboy Hero pedig a felelős 21. századi férfi szerepvállalásához kínál útmutatást.