hun eng
Főoldal Rólunk Hírek Márkák és hirdetések Üzleti megoldások Content studio Digital services Event services Content Club Produkció Előfizetés Karrier Kapcsolat

Tartalom, ami megérint. Tartalom, ami működik.

Create & Design

Alkotunk és formálunk: igazi történeteket, egyedi hangvételben. Prémium tartalomszolgáltatóként védjegyünk a minőségi tartalom, a Content Studio pedig minden lehetséges eszközzel közreműködik abban, hogy partnerei releváns, hiteles és figyelmet keltő tartalommal szólíthassák meg közönségüket – minden olyan platformon, ahol jelen vannak.
Bővebben

Distribute & connect

Terjesztünk és kapcsolatot teremtünk: összehozzuk a tartalmat a csatornával, a csatornát a közönséggel, a közönséget pedig a tartalommal. Elkerülve az adott márka szempontjából érdektelen tömegeket, valódi, kiemelten affinis célcsoportra célzunk, mindig a megfelelő eszközökön.
Bővebben

Research & analyze & optimize

Kutatunk, elemzünk, értékelünk és folyamatosan optimalizálunk: a három egymásra épülő fázis eredményeként a tartalom relevánsabb lesz, történeteink pontosabban érnek célhoz. Örömmel vonjuk be partnereinket is ezekbe a tanulási, építkezési folyamatokba, hiszünk benne, hogy a közös gondolkodás, az állandó párbeszéd és információáramlás nagyban hozzájárulnak a sikerhez.
Bővebben

A Content Studio a Marquard Media szellemi alkotóműhelye, melynek célja, hogy segítse partnereit tartalomstratégiájuk kialakításában és megvalósításában.

Anyanyelvünk a tartalom. Segíthetünk?

Tartalomgyártói szakértelmünket, kreatív tehetségünket, terjesztési kapacitásunkat, tudásunkat, illetve kutató-adatgyűjtő-elemző szolgáltatásainkat készséggel nyitjuk meg azon partnereink számára, akik hisznek a márkákhoz kapcsolódó tartalom erejében.

Húszéves kiadói tapasztalatunkkal segítünk a márka által képviselt értékek átadásában, hozzájárulunk a fogyasztói lojalitás növeléséhez, ezáltal közvetve biztosítjuk a mérhető üzleti eredményeket ügyfeleink részére.

Create & Design

  • tartalomstratégia kidolgozása és kivitelezése
  • márkamagazinok teljes körű menedzselése
  • közösségi média menedzsment (Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, Youtube)
  • tartalom alapú PPC kampányok menedzselése ( Facebook, Google Adwords és Youtube)
  • teljes körű nyomdai szolgáltatások
  • natív tartalmi megoldások
  • egyedi e-kereskedelmet támogató tartalmak (vásárlás ösztönzés céllal)
  • E-dm (hírlevél adatbázis és tartalom menedzsment)
  • fotózott (termék, portré, bazar, stylingolt bazar, fashion story) és videós tartalom előállítás
  • szövegírás és szöveggondozás
  • tartalomfókuszú design

Distribute & connect

  • kommunikációs tanácsadás: a kiadó saját márkái által biztosított elérés / követői tábor bevonása és további, a tartalomhoz illeszkedő print és digitális terjesztési csatornák és eszközök kiválasztása
  • komplex terjesztési folyamatok menedzsmentje: nyomtatott termékeknél a vezető terjesztő cégekkel kiépített hosszú távú kapcsolatunknak és kiadói hátterünknek köszönhetően hatékony és költségtudatos terjesztési megoldásokat kínálunk
  • a vezető social media csatornák hatékony bevonása: csak általunk is kipróbált, bevált eszközöket és megoldásokat javaslunk a tartalom célba juttatásához
  • a kampányok hatékonyságának növelése: konkrét ügyfélcélok megfogalmazása után újszerű terjesztési megoldásokkal

Research & analyze & optimize

  • a márka célcsoportjának minél teljesebb körű megismerése a legmodernebb analitikai eszközökkel
  • a tartalomstratégia és a tartalmi elemek folyamatos felülvizsgálata és alakítása az eredmények alapján
  • platformstratégiai tanácsadás
  • operatív workflow tervezés, optimalizálás
  • partnereink igény szerinti bevonása az elemző és alkotó munkába

2016-os tartalommarketing trendek

2016 lesz az az év, amikor a termék mint tartalom ütközésbe kerül a tartalom mint termék fogalmával. Talán a legpozitívabb változás az lesz, hogy a vállalatok a legújabb trendet követve megcélozzák az innovációt és a felhasználói élményt. Ezért átszervezést visznek véghez a brand, a termék, marketing, értékesítés, illetve ügyfélszolgálat terén.
- Robert Rose, Stratégia Menedzser Tartalommarketing Intézet

Hát nem furcsa, hogy ennyi ideje az iparágunk nem tudott jó tartalmat létrehozni? Szeretjük azt mondani, hogy a jó marketing alapja a jó tartalom, de ahelyett, hogy segítenénk másoknak jobbat létrehozni, mi a terjesztés, technológia, felmérések körüli aggodalmakra pazaroljuk az időt – ezekre valóban fontos összpontosítani, de amúgy is le vannak fedve. A következő évben a tartalommarketingesek nem csak arra fognak fókuszálni, hogyan érjék el az embereket, hanem arra is, hogy mozogjanak velük egy ritmusban. A felnőtt célcsoport esetében azok a cégek fognak nyerésre állni, amelyek a legjobb producereket alkalmazzák. A technológia és a taktika csak eszköz, de a kreatív tehetség ritka és felbecsülhetetlen kincs. Igen, manapság nagyon jó érzés marketingesnek lenni, de holnaptól alkotónak lenni még jobb dolog lesz.
- Jay Acunzo, Alelnök, Platform és Tartalom Next View Ventures

Minden jel a videó felé mutat. 2016-ban a videóé lesz a főszerep az összes brand számára – még a B2B (vállalatközi kereskedelem) számára is. Ez részben azért van, mert az ügyfelek étvágya a (még a rosszabb minőségű, valós idejű) videók irányt olthatatlan, részben pedig azért, mert a videó a leghatékonyabb eszköz arra, hogy atomokra szedje a tartalommarketinget: ha van videó, van audió is. Ha van videó, van szöveg is (átírás révén). Ha van videó, van fotó is. De fordítva már nem működik. 2016-ban a videó elfoglalja a jól kiérdemelt helyét, mint a nagyszerű tartalommarketing esszenciája.
- JAY BAER, Convince & Convert Tanácsadó és Médiacég Elnöke

Mindenkit elönt a tartalom, így 2016 a kitűnés éve lesz. Több lesz a kreatív kampány. A vállalatok többet fognak tudni az alkotómunkáról. A közönségbefolyásolók és a médiacsatornák révén terjesztik majd a tartalmat. És végre képesek lesznek felmutatni a tartalommarketing által hozott valódi befektetés-visszatérítést.
- Gini Dietrich, Az Arment Dietrich Igazgatója

A fókusz átkerül a "többet" alkotásról a "helyes" tartalom tálalására – különösen igaz lesz ez a személyre szabott tartalom esetében. A felhasználók elvárják manapság, hogy a személyre szabott és ultrareleváns tartalom azonnal elérjen hozzájuk függetlenül attól, hol tevékenykednek – társasági portálok, e-mail, vagy igazából akármelyik csatorna.
- Amanda Todorovich, Tartalommarketing Igazgató Cleveland Clinic

Fontos lenne megérteni a cégünk (vagy az ügyfeleink) egyedi tartalommarketing-kampányait a vásárolt médiacsatornáknál. A holisztikus rálátás létfontosságú lenne a tartalom tervezéséhez és személyre szabásához a különböző csatornák részére.
- Pam Didner, Tartalommarketing Stratégia Global Content Marketing Ruthless Pursuit írója

Referenciáink

active beauty magazin Tovább

Otthonok & Megoldások magazin Tovább

Zöld és fehér magazin Tovább

Corvin Plaza magazin Tovább

Green stiletto Tovább

Beautiful day Tovább

Il Bacio magazin

TÜKÖR magazin - belső, dolgozói magazin

Saturn magazin

Horizon magazin

Kapcsolat

Pastyik Renáta
Content Sales Director

Content is the KING! – ez a manapság leginkább használt mottó. Mi, a Content Studióban, úgy és olyan tartalmakat gyártunk és menedzselünk, amelyek új értelmezést adnak ennek a mottónak.

A Content Studióban gyártott szöveges és videós tartalmak segítik ügyfeleinket az üzleti terveik gyors és hatékony elérésében. A mi értelmezésünkben: Content is the KEY for success! – egyenes út az üzleti sikerekhez.

E-mail: r.pastyik@marquardmedia.hu
Tel.: (+36-1) 50-50-876 Üzenet küldése

Tele vagyunk jó ötletekkel. Tegyen minket próbára!